ເບີໂທລະສັບ ລາຍລະອຽດການຕິດຕໍ່ຂອງພວກເຮົາ ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ການນໍາໃນການໂຄສະນາເທົ່າໃດ? ແມ່ນຫຍັງ. ຂໍ້ດີແລະຂໍ້ເສຍຂອງຮູບແບບນີ້? ການຕະຫຼາດນາທີບໍ່ມີເວລາອ່ານ? . ສາລະບານສັ້ນໆ ແນະນຳວິທີການຄຳນວນ? ຮູບແບບການຈ່າຍເງິນແມ່ນຫຍັງ? ອັນໃດ. ບໍລິສັດເຫມາະກັບຕົວແບບ? ຂໍ້ດີຂອງການນໍາໃຊ້ຕົວແບບຂໍ້ເສຍຂອງຕົວແບບນີ້ວິທີການແລະ. ມັນຄວນຈະຖືກນໍາໃຊ້ພາຍໃຕ້ສະຖານະການໃດ? ສະຫຼຸບຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ການນໍາແມ່ນຫນຶ່ງໃນ . ຊື່ດຽວກັນນີ້ບໍ່ຕົວຊີ້ວັດທີ່ສໍາຄັນທີ່ສຸດທີ່ທຸລະກິດສາມາດຕິດຕາມໄດ້. ມັນເປີດເ ລາຍຊື່ອີເມວອຸດສາຫະ ກຳ ຜີຍວິທີການຕະຫຼາດເຮັດວຽກແລະຈຸດ . ເພື່ອການປ່ຽນແປງທີ່ຕ້ອງເຮັດຖ້າຜົນໄດ້ຮັບເລີ່ມຊຸດໂຊມລົງ. ຖ້າບໍ່ມີເຈົ້າ. ບໍ່ຮູ້. ຄວາມພະຍາຍາມຂອງເຈົ້າມີປະສິດທິພາບແນວໃດ? ເຄືອຂ່າຍສັງຄົມສາມາດຊ່ວຍໄດ້ບໍ? ຈະ ເປັນ ການ ໂຄ ສະ ນາ ໃຫມ່ . ແຄມເປນສ້າງລາຍໄດ້ບໍ? ເພື່ອຕອບຄໍາຖາມເຫຼົ່ານີ້ມັນແຕ່ກ່ອນທີ່ຈະເລີ່ມຕົ້ນການຄິດໄລ່ໃຫ້ພວກເຮົາທົບທວນຄືນວິທີການ . ສູດທີ່ມີຊື່ສຽງຖືກນໍາໃຊ້.
ແລະໃຫ້ແນ່ໃຈວ່າໄຟລ໌ທັງຫມົດແມ່ນຢູ່ໃນໃນສັ້ນຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ການນໍາແມ່ນຮູບແບບການຕະຫຼາດທີ່ . ຜູ້ໂຄສະນາຈ່າຍເງິນໃຫ້ກັບທຸກໆການນໍາທີ່ສ້າງຂຶ້ນ. ຜູ້ນໍາພາຈ່າຍເປັນຈໍານວນຄົງທີ່. ໃນອື່ນໆ. ຄໍາສັບຕ່າງໆມັນແມ່ນຈໍານວນເງິນທີ່ໃຊ້ເວລາເພື່ອດຶງດູດຄວາມສົດໃສດ້ານຫຼືລູກຄ້າໃຫມ່. ຜູ້ທີ່ໄດ້ສະແດງຄວາມສົນໃຈໃນຄວາມສົນໃຈນັ້ນຂອງເຈົ້າ. ມີຫຼາຍຫນ້າທີ່ດິນຢູ່ໃນເວັບໄຊທ໌ຂອງທ່ານທີ່ຄົນສາມາດໄປຢ້ຽມຢາມໄດ້ຜ່ານ . ອີເມວ. ການຕິດຕໍ່ທີ່ທ່ານນໍາໃຊ້ຂໍ້ມູນສ່ວນບຸກຄົນຂອງທ່ານເພື່ອຕື່ມຂໍ້ມູນໃສ່ໃນຮູບແບບການຕິດຕໍ່ຫຼືການຕິດຕໍ່.
|